marka pracodawcy

(ang. employer brand), termin z obszaru employer brandingu odnoszący się do reputacji firmy jako pracodawcy oraz do oferowanych przez nią unikalnych wartości związanych z pracą (tzw. employer value proposition ). Marka pracodawcy odzwierciedla sposób postrzegania firmy jako miejsca pracy przez obecnych pracowników i kluczowych interesariuszy na rynku zewnętrznym (kandydatów, klientów i in.). Silna marka pracodawcy ma bardzo istotny wpływ na zdolność  firmy do przyciągania kandydatów i utrzymania pracowników. O jej sile decyduje to, czy deklaracje firmy dotyczące unikalnych wartości związanych z pracą są atrakcyjne dla kandydatów oraz na ile te deklaracje są zgodne z codziennymi doświadczeniami pracowników.

logo_ue.jpg

Niniejsza strona internetowa jest wspierana w ramach Programu Unii Europejskiej "Prawa, Równość i Obywatelstwo", w projekcie pn. "Rodzina i praca – to się opłaca!". Wyłączną odpowiedzialność za treść niniejszej strony ponosi autor. Komisja Europejska nie odpowiada za skutki związane z użyciem informacji zawartych na stronie. Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej niekoniecznie odzwierciedlają stanowisko lub opinię Komisji Europejskiej.

logo-rip-stopka.jpg

Wykonanie Hostlab